Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Νίκος Αποστολόπουλος – Πάθος για τη φωτογραφία και τη δημιουργία



Ο Νίκος Αποστολόπουλος είχε σχέδια για καριέρα ως Χημικός. Η καρδιά όμως, τον έσπρωξε και στην τέχνη της φωτογραφίας.
Η δουλειά του εξαιρετική.
Μας εντυπωσίασε περισσότερο όμως, όταν έπιασε τον παλμό του ράγκμπυ λιγκ.
Οι φωτογραφίες του από πρωτάθλημα και διεθνή, ήταν καταπληκτικές και ολοζώντανες.
Ας δούμε τι λέει στο rugbyleague.eu

Ε: Νίκο ξεκίνησες ως χημικός. Από πότε άρχισες τη σχέση σου με τη φωτογραφία;
Α: Η σχέση μου με την φωτογραφία ξεκίνησε ένα καλοκαίρι πριν 4 χρόνια, όταν με πείσμα και υπομονή ξεκίνησα βήμα βήμα να μαθαίνω το πρόγραμμα του photoshop, απαραίτητο εργαλείο ενός φωτογράφου. Ένα χρόνο αργότερα μπήκα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο τμήμα Χημείας Πανεπιστημίου Πατρών. Εκεί ξεκίνησα και πιο σοβαρά να ασχολούμαι με την φωτογραφία αποκτώντας την πρώτη μου φωτογραφική μηχανή dslr.
Ε: Τότε άρχισες να σχολείσαι σοβαρότερα;
Α: Η αγάπη για τη φωτογραφία, γινόταν ολοένα και μεγαλύτερη όταν φωτογράφιζα διάφορα θέματα από πορτραίτα, τοπία και εκδηλώσεις μέχρι και αγώνες (κυρίως για συλλόγους όπως ο Α.Σ. Πυρρίχιος Ασπροπύργου).
Ε: Ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα; Τι σε εμπνέει;
Α: Αγαπημένα μου θέματα πλέον είναι τα πορτραίτα αλλά κυρίως η αθλητική φωτογραφία. Στην τελευταία, μπορείς να αποθανατίσεις τη στιγμή στην οποία ο κάθε αθλητής δίνει το μέγιστο των δυνατοτήτων του για να εξασφαλίσει την νίκη. Το πορτραίτο και ο αθλητισμός, είναι ζωντανά και γι’αυτό με εμπνέουν περισσότερο.
Ε: Κατά πόσο επηρεάζει την οπτική σου το περιβάλλον που μεγάλωσες;
Α: Το περιβάλλον που μεγάλωσα επηρεάζει την οπτική μου, δίνοντάς μου έμπνευση να θέλω να δώσω σε κάθε φωτογραφία ένα τόνο πιο φιλικό και οικογενειακό κάνοντας κάθε άτομο που τις βλέπει να ζει την στιγμή σαν να ήταν εκεί.
Ε: Ποιοι είναι οι καλλιτεχνικοί σου στόχοι από δω και πέρα;
Α: Στόχος μου είναι να μην μένω ποτέ στάσιμος και να μπορέσω να κάνω τις φωτογραφίες μου τέχνη που να έχει τον δικό της χαρακτήρα, τη δική της υπογραφή.


Νίκο, σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και ευχόμαστε καλλιτεχνικά και προσωπικά, πρόοδο και επιτυχίες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου